Jsem váš nový pomocník do byznysu – bezchybný podnikový systém pro malé a střední firmy MySmartplace

Témata: digitalizace 2 gestor projektu 1 newsletter 1 ředitelka/ředitel 1 účetní SW 2

Welcome Aboard - ředitelka/ředitel

Welcome Aboard - ředitelka/ředitel

Blahopřejeme ke zvolení na pozici nejdůležitější osoby AKA. Těšíme se na vzájemnou spolupráci a přejeme AKA, aby se ji pod Vaším vedením dařilo a byla i nadále leaderem komunikačního trhu v ČR.

První kroky:

Komunikace 

  1. Protože potřebujete co nejdříve komunikovat, tak emailovou adresu pro Vás zřídí náš IT guru Honza. Pošlete mu prosím email v kopii na Katku a on Vám schránku zařídí. Aktuálně máme emaily v prostředí Google a Katka Vám sdělí všechny potřebné informace.
  2. Přístupy ke komunikačním kanálům AKA (webové stránky, SOME atd.) Vám předá Katka. S ohledem na skutečnost, že jde o majetek AKA prosím následně zašlete soupis všech přístupů, které jste obdržela na kontrolu a k evidenci Lucii.
  3. Světu je třeba oznámit, že došlo ke změně ve vedení AKA. Naformulování Tiskové zprávy a návrhy jak komunikovat jsou plně ve Vašich rukou. Pro schválení této komunikace kontaktujte prosím Petru. Informace by měla být zveřejněna nejpozději do týdne po zvolení.

Formální převzetí AKA

  1. Pro oficiální převzetí pozice je třeba zajistit propsání změny do obchodního rejstříku.
  2. Právní kancelář KMVS, advokátní kancelář, s. r. o., která pro AKA zajišťuje právní služby (konkrétně Mgr. Sylva Zborovská), zajišťuje v odpovědnosti Katky zápis z Valné hromady, jeho podepsáním a publikování v obchodním rejstříku. 
  3. Ve spolupráci s právní kanceláří je třeba také zajistit Váš zápis jako statutárního orgánu nejen do AKA, ale i do obou dceřiných společností ARAs a EFFIGround. Domluvte se tedy s nimi na součinnosti, aby k zápisu došlo v co nejkratší době. Jednatelkou ARAs a EFFIGround se stanete rozhodnutím jediného společníka, tedy AKA. Toto rozhodnutí podepisujete Vy jako statutární orgán AKA. 
  4. K výkonu funkce v každé ze společností náleží aktuálně smlouva o výkonu funkce a odměna 10.000 Kč (celkem tedy 30.000 Kč). I toto musí být součástí rozhodnutí jediného společníka, tedy AKA.
  5. Pro přípravu smluv Vám dorazí z aka.mspl.cz dotazník, kde poprosíme o vyplnění Vašich osobních údajů. Pokud by náhodou nedorazil do konce týdne, tak kontaktujte Lucii. 

Převzetí agendy

  1. Předchozí ředitelka AKA Kateřina Hrubešová, telefon: +420 777 306 151 je k plně k dispozici do 15.12.2025. Jejím úkolem je nyní předat k Vašim rukám veškerou agendu AKA.
  2. Součástí předávání budou předávací protokoly, které si mezi sebou s Katkou vyměníte a stvrdíte podpisem. V rámci procesu digitalizace budou uloženy ve Vaší osobní digitální složce. Zašlete tedy prosím všechny podepsané předávací protokoly emailem Lucii, aby zkontrolovala jejich úplnost a zajistila jejich uložení na správné místo v naší digitální kanceláři
  3. Kancelář má AKA pronajatou na VŠKK, Na Pankráci 420/54 14000 Praha 4. Předání prosím také domluvte s Katkou. Dokumentace uložená v kanceláři zatím neprošla digitalizací. Pracovní skupina Procesy nemá úplně představu, co všechno se v kanceláři skrývá a co má a nemá smysl digitalizovat. Až si na to uděláte názor, tak se spojte s Lucií a domluvte další postup.
  4. Pro správu projektů, schvalování a oběh účetních dokladů, správu rozpočtu, správu databází, rozesílání newsletteru, správu personalistiky a majetku používáme ERP Software MySmartPLACE, přijde Vám na Váš soukromý email automaticky pozvánka ke vstupu do systému, Vaše role Vám umožní přístup ke kompletnímu obsahu.
  5. V systému jsou manuály pro práci s jednotlivými moduly, ale přesto Vás nehodíme do vody bez záchranné vesty v podobě vstupního školení pro administrátory. Školení proběhne online a ohledně vhodného termínu prosím kontaktujte Evu Březovskou ze SmartDORLAND, která vše zařídí.
  6. Zároveň se kdykoli obracejte na Lucii, kdyby Vám v tomto prostředí nebylo něco jasné a nepostačili k tomu manuály a školení. 
  7. Digitalizace ještě není zcela dokončena, ohledně jejího běhu se také obracejte na Lucii.

Rozpočet

  1. Rozpočet pro rok 2025 je aktuálně plněn dle plánu. K dispozici je v systému aka.mspl.cz (pro načtení použijte tlačítko "přepočítat"), kde je vidět i stav čerpání (uvidíte po nastavení přístupů).
  2. Zadání faktur do systému zatím zajišťuje Dana Bohuňovská, tel.608 060 848. Lucie následně načítá na zakázky a spouští schvalovací proces. To si po školení již můžete plně převzít.
  3. Dana zároveň zadává faktury do účetního systému a připravuje k platbě. V bance pouští platby Katka. Pro přesun na Vás bude nutné, abyste s Katkou zašly do banky a změnily dispozice.
  4. Rozpočet pro rok 2026 byl schválen Valnou hromadou 24.11.2025. Nastaven je již v systému zde.

Prezidium

  1. Prezidium zasedá zpravidla 1x měsíčně a to druhý čtvrtek v měsíci (v hybridním modelu). Samozřejmě je zcela ve Vaší kompetenci tento řád změnit. Stanovy Vám ukládají zasedání svolat minimálně 4x do roka.
  2. Setkání se koná vždy u některého z členů Prezidia, kteří jsou v tomto vstřícní. 
  3. Aktuální seznam členů Prezidia najdete zde.
  4. Program Prezidia je ve Vaší kompetenci. Je však třeba ho v souladu se Stanovami zaslat spolu s pozvánkou na zasedání Prezidia. Pozvánky jsou na členy Prezidia zasílány emailem. Doporučujeme nastavit pro Prezidium vlastní kolekci do CRM. Lucie ráda pomůže.
  5. Pro Prezidium je zřízena také skupina na WhatsApp. Katka na Vás tuto skupinu převede. 
  6. Z každého Prezidia je nutné vyhotovit zápis a rozeslat jej (zatím) členům Prezidia. Zároveň je třeba zápis uložit do Digitálního archivu.

Na úvod je toho až dost, takže hurá do toho.

V případě potřeby jsme kdykoli připraveni pomoci!

Pracovní skupina Procesy při AKA


Petra Jankovičová, Prezidentka AKA
Lucie Češpivová, po přechodné období odpovědnost za procesy, digitalizaci a rozpočet 
Jan Binar, strategická podpora + gestor projektu Hodnota oboru
Tomáš Jindříšek,  strategická podpora